În anul 2013, FORCE 1 a lansat serviciile de  transport de valori, prin preluarea de la grupul  PROSEGUR Spania a diviziei de transport de valori din  România.

Astazi Serviciul este operational la nivel naţional,  având puncte de lucru in principalele oraşe ale tarii.

La solicitarea clientilor nostri am hotarat sa investim in crearea primului centru de procesare a numerarului;

Astfel la finalul anului 2016 am inaugurat cel mai nou centru de procesare a numerarului din Romania, dotat cu solutii hardware, software si de securitate de ultima generatie, ce limiteaza la maximum interactiunea factorului uman in procesele desfasurate, reducand semnificativ riscurile asociate;

SMART – este conceptul modular ce a stat la baza proiectului, aceasta abordare permitand extinderea intr-un timp scurt a capacitatilor de procesare;

Acest centru de procesare a numerarului RESPECTA CELE MAI ÎNALTE STANDARDE DE SECURITATEfiind auditat si avizat de catre autoritati si de catre parteneri externi ce opereaza la nivel  mondial ( LOOMIS INTENATIONAL & BRINK’S )

Avantajele FORCE 1

  • aplicatia FORCE 1 Cash se adreseaza atat clientilor bancari cat si celor nebancari ;
  • platforma online de initializare, aprobare si monitorizare a comenzilor extrem de usor de utilizat;
  • raportare online, personalizata in functie de cerintele fiecarui client, disponibila in timp real;
  • posibilitatea debitarii automate a conturilor la momentul preluarii numerarului si emiterea de rapoarte personalizate;
  • accesul clientilor la monitorizarea in timp real a tuturor proceselor: preluare valori, transport, procesare, depozitare, remitere;
  • polita de asigurare in valoare de 5.000.000 euro/ blindata/ transport;
  • polita de asigurarea pentru depozitare valori de 2.000.000 euro;
  • plafoanele valorilor asigurate in timpul transportului, procesarii si depozitarii sunt flexibile si ne permit optimizarea permanenta a costurilor;
  • posibilitatea utilizarii independente sau integrate a aplicatiilor FORCE 1 Cash;
  • trasabilitate si transparenta  pentru toate procesele si activitatile;
  • flexibilitate la solicitarile clientilor pentru rezolvarea diverselor situatii aparute (majorarea/ diminuarea numarului de colectari / remiteri, etc.);
  • mod de lucru strict controlat si procedurat;
  • mediu de lucru strict monitorizat;
  • dispecerat modern, dotat cu aplicatii specializate, de urmărire și monitorizare a vehiculelor de transport valori in timp real, 24 de ore din 24;
  • personal calificat, avizat si instruit permanent;
  • manager de cont alocat fiecarui Beneficiar pentru o buna comunicare si solutionare promta a tuturor solicitarilor;

VALORILE NOASTRE

  • Orientare catre client

MISIUNEA NOASTRA

        ZERO INCIDENTE!